zondag, december 12, 2004

dag boek

Vandaag, 12 december 2004, schrijf ik deze eerste linea in mijn dag boek en vandaag is morgen gisteren. Enfin, laat ik beginnen met mijn vertelling. Twee weken geleden, 25 november 2004, arriveer ik in Tenerife om er te werken voor Telerife , call center in paradise, het exotisch filiaal van de Up-Call Call Center groep waarvoor ik al 8 jaar werk, of werkte ... want 3 dagen na aankomst bleek het moederbedrijf failliet en zou Telerife plotsklaps solo gaan. Revolutie! En ik without a penny, without a job on an unknown island. Dat er something rotten was in de groep van Up-Call (The Brest Call Centers in the World) voelde ik al aan, ik moest namelijk nog steeds mijn loon ontvangen van de vorige maand, maar dat zou me worden betaald bij aankomst in Tenerife en wel door Telerifechef Seppe, zo verzekerde me Ingrid, de Grote Bazin uit Antwerpen, vlak voor mijn vertrek.

Geen opmerkingen: