vrijdag, december 17, 2004

Wie zou ik zijn zonder mijn moederke?

What a beautifull day!
Een cadeautje gekregen, en wel van mijn liefste moederke. 150 euro via Western Union mogen toucheren. Wow - I'm a rich man. Ik had het haar niet gevraagd, maar moederlijke intuïtie is niet te onderschatten. De dag van mijn ontslag en de onheilstijding van mijn boeken ontving ik ook een mailtje van mijn moeder:
"dag flipke
druk druk, even een woordje. Ik heb de auto ingeleverd in afwachting tot ik de bmw verkoop ik was blij dat tot in de garage ben geraakt.
die zwarte is naar de auto komen zien en wou 8000eu betalen

ik hoop dat je kan overleven zonder je mama? wacht niet om frabrice te mailen
Ik hou teveel van je
kusjes mams "
Ik vond dat echt héél lief.
Ik heb haar als eerste mijn dag boek doorgestuurd en zal het maar beschouwen als de eerste inkomsten van mijn schrijverij. Die gasten van dEUS zullen hun eerste plaatje toch ook aan hun moeder verkocht hebben zeker?
Wat zal ik met dat geld doen ...?

1 opmerking:

ForNow zei

moederliefde, echte liefde
teveel is nooit genoeg