dinsdag, december 28, 2004

Persbericht naar Belga

"Noem mij maar Flipke. Ik ben de laatste der gedetacheerden van Up-Call Belgiƫ naar het exotisch filiaal in Tenerife: Telerife, Call Center in Paradise. Vandaag krijg ik het bericht dat ik uit mijn appartement (mij door Up-Call Antwerpen tot eind januari ter beschikking gesteld) gezet wordt door Seppe, stroman hier in Tenerife van wijlen Jan Sluys, opperbaas van de inmiddels failliet verklaarde Up-Call groep. Seppe heeft het filiaal gekaapt en gaat solo middels een waar terreurbewind waarbij de telefonisten continu gemanipuleerd worden en zich met een aalmoes tevreden moeten stellen.
Ik hou sinds 12 december een electronisch dagboek bij over de gebeurtenissen hier: http://telerife.blogspot.com dat live te volgen is. Lectuur van deze blog zal meer achtergrond info verschaffen. Ga naar archives, klik op december en scroll helemaal naar onderen. Het is nog in een experimentele fase maar zal toch al heel wat zaken verduidelijken.

Bij voorbaat dank om dit bericht onder de aandacht van de media te brengen,
Hoogachtend,

Philip Buyck
email: flipbelly@hotmail.com
telefoon: 0034 627 093462"

Geen opmerkingen: