maandag, december 20, 2004

SCHRIJFGERIJ

Schrijfgerij dat me wel van pas zou komen:

  • nieuw schoeisel, want mijn schoenen beginnen ernstige tekenen van slijtage te vertonen.

  • stappenteller, om een beetje discipline in mijn schrijverij te brengen

  • batterij voor mijn laptop want die is nu plat na 5 minuten. Met een laptop zonder batterij geraak je niet verder dan het dichtstbijzijnde stopcontact.

  • digitaal fototoestel

  • digitale videocamera

  • scanner

  • extra harde schijf


Het zou een serieuze verbetering zijn moest ik hierover nu kunnen beschikken, essentiëel zelfs. De merde aan mijn monetatire situatie is dat je die dingen precies hier voor geen geld kunt kopen. Wat een verschil, niet alleen voor de geschiedenis van het verhaal, maar ook voor het verloop van het verhaal van het debacle van Telerife, als ik van bij het begin al die vergaderingen en gesprekken op video had vastgelegd . De ocharme drie webcamfilmpjes van van een paar minuten die ik tot nu heb gemaakt hebben heel wat onrust gezaaid en het laatste heeft zelfs geleid tot mijn ontslag en me tot een pariabestaan veroordeeld. Die Philip, daar moogt ge ni mee in contact komen, die is aan tfilmen geweest in de Fonzi's en is ne big brother aan tmaken van ons miserie en gaat de rechten verkopen aan de VTM. Die wilt ons kapot maken.
Machtspelletjes zijn incompatibel met videospelletjes. Macht gedeit enkel dankzij geheime hoekjes.

Geen opmerkingen: