donderdag, december 30, 2004

Eerste reactie van journalis: Raf Custer van Indymedia (Be the Media, don't Hate the Media)

Dag Philip,

je blog is, alle omstandigheden in acht genomen, best amusant om lezen
je schoenen te koop via e-bay vond ik zeer geslaagd
maar van al die toestanden met seppe, inge etc. begrijp ik de ware toedracht niet
dat is tamelijk inside
om dat allemaal wat te verduidelijken en om jouw hele Up-Call-relaas eens te horen,
zou ik je inderdaad aan de telefoon moeten krijgen
zouden we dat soms voor donderdag voormiddag kunnen afspreken, rond 10u Belg.tijd?

beste groeten,
Raf

flip belly heeft op dinsdag, 28 dec 2004 om 19:28 (Europe/Brussels) het volgende geschreven:

Dag Raf,

Ik heb je berichtje gehoord, had een platte batterij en geen lader. Dat is ondertussen gefixt.
Dus je kunt me nu in principe telefonisch bereiken.
Het begint spannend te worden, vanaf nu denk ik dat Seppe meeleest in mijn dag boek.
Hoe heb je het gevonden trouwens, mijn blog?

Bedankt voor het persbericht.
Ik heb gisteren ook een persbericht naar Belga verstuurd. Heb daar tot nu toe geen respons op gekregen.
Tot binnenkort,
Philip Buyck
http://telerife.blogspot.com

Geen opmerkingen: