dinsdag, december 21, 2004

IPO-day!

Gisteren gebeld naar Up-Call Antwerpen en met Nicole, de personeelsverantwoordelijke gesproken. Zij zou zien wat ze kon doen en mijn geval aan de curator voorleggen.Ik ben benieuwd. Heb haar over dit dag boek gesproken, was zij ook wel benieuwd naar en vroeg het adres, ik zei het nog even stilletjes te willen houden. Vandaag echter besloten het adres bekend te maken en er zoveel mogelijk volk naar toe te lokken. Zij krijgt de primeur als ik haar deze namiddag bel om te horen of ik nog wat geld mag verwachten.
Ze vertelde me dat vandaag waarschijnlijk de boeken zullen neergelegd worden. Hier in Telerife is het vandaag ook de laatste dag dat er gewerkt wordt dit jaar, iedereen krijgt vakantie ... tot volgend jaar. We zullen zien of er nog terug gebeld zal worden in januari.
Lijkt me wel het geschikte moment om mijn persoonlijke telemarketing campagne van start te laten gaan. Het is de dag van mijn IPO zeg maar, mijn Initial Public Offering en nodig iedereen uit aandelen in mijn onderneming te kopen. Ik ga speculeren op de beurs van al degenen die mijn dag boek graag verder zouden laten wandelen...

Geen opmerkingen: