donderdag, december 23, 2004

Feliz Navidad Walter

Eerste feed back, een mailtje van ex-collega Walter Sibret waarmee ik enkele jaren geleden samen met nog enkele ander up-callers de internet helpdesk verzorgde voor Cable & Wireless. Ik heb nog foto's van onze laatste calls voor dit project - annex sortietje achteraf. Zal ik eens opsnorren. Je vragen vind je grotendeels in deze blog beantwoord Walter. Klik eens op archives, deccember. Walter spreekt hier van het "cable & wireless debacle". Inderdaad, gedesillusioneerd door de wijze waarop dit beloftevolle internetproject werd mishandeld door de directie, ben ik voor een jaartje opgestapt...

"hey flipke,

remember me? Ik werkte in Brussel gedurende een jaartje of 2, we zijn samen nog een paar keer op de lappen geweest tijdens het cable & wireless debacle.

Hoe is't jong, long time no hear.... Nadat ik geruchten had opgevangen als zou Up-Call dik in de chit zitten, dacht ik, even kijken wat het internet aan informatie heeft over deze materie, en kijk daar, Live from Spain....Flipke...

Vertel is, wat is er allemaal gebeurd, hoe zit het ginder? Blijf je daar, hoor je nog iets van onze (ex?!?) collega's....

In ieder geval, prettige feestdagen en graag tot wederhoren!

astalavista,


Walter Sibret"

Geen opmerkingen: