woensdag, januari 05, 2005

Correspondentie met curatoren ...

"Waarde Heer

Ik ontvang Uw coordinaten van Dhr Van Gorp

Als curatoren van de Antwerpse vennootschappen rond upcall zijn wij steeds geïnteresseerd in elke mogelijke info omtrent de vennootschappen, hun feitelijke bestuurders ,...

Bijkomend hadden wij graag duidelijkheid omtrent de situatie in Tenerife


Met oprechte groet,
Kjell Swartelé

Guy Vanhoucke

Advocaten

Advocatenkantoor Vanhoucke-Verkest BVBA"

Mijn antwoord:

Geachte heren,

Uit mijn blog http://telerife.blogspot.com valt al één en 't ander af te lezen omtrent de situatie hier.
De man die hier de boel bestiert, Seppe (Jose Rachel Solemne) was één van de vele managers die Jan Sluys in de loop der tijd heeft aangesteld in Up-call Antwerpen. Na enkele maanden werd hij wel weggepromoveerd tot beheerder van de voorraad toiletpapier en kabeltrekker, sans rancune, want ze bleven beste vriendjes. Op één van de vele feestje werd Seppe zelf tot ridder geslagen in de Orde van de hele Speciale Vrienden van Up-Call (of zoiets). Wat, naar ik vermoed, zoveel betekent als dat Jan hem nodig had om als stroman te functioneren voor één van zijn vennootschappen.
Op papier is hij hier heer en meester en hij wil wat graag de relatie met het moederbedrijf verdoezelen. Tot hij, na de problemen in Up-Call België, zijn kans zag om solo te gaan en hier ook echt de rol van baas ging spelen, functioneerde hij hier eerder als een veredelde concierge en geldkoerier. Enfin, die man is er hier momenteel een soepje van aan het het maken en het is eerder een kwestie van weken dan van maanden dat de boel hier ook helemaal in elkaar dondert.
Ik ga eerstdaags officiëel klacht tegen hem neerleggen. Embarras de choix waarvoor allemaal! Zou het mogelijk zijn enige rechtshulp hierbij te krijgen. Voor mij gaat het er niet om daar iets uit te halen, maar wel om justitie in werking te zien, kan best een kafkaesk verhaal worden, voor mij niet gelaten, kan alleen maar boeiend zijn voor mijn online journaal.

Enig bezwaar dat ik onze correspondentie in mijn blog opneem? Ik bezorg Seppe nl graag slapeloze nachten, want hij leest ondertussen wel mee ...

Seppe heeft mij dus op 30 december uit mijn appartement gesmeten en sta nu op straat zonder geld.
Als ik vernam dat 80 % van het loon toch uitbetaald is geworden, hoopte ik toch nog iets te ontvangen, quod non. Ik moest loon van Oktober en November nog ontvangen. Ingrid Lauwers had mij beloofd dat Seppe mij ging uitbetalen bij aankomst maar daar had hij uiteraard niks mee te maken.
Ik hoop dat jullie een beetje plezier beleven aan mijn blog, best is wel in de rechterkolom bij archives op "december" te klikken en helemaal naar onderen te scrollen. Dat is namelijk het begin. Het wordt "live" geschreven, maar er zijn veel hiaten die nog ingevuld moeten worden. Dat komt, als ik een beetje rustiger zit ...

Ik hoop jullie al een beetje geholpen te hebben en gauw van jullie te horen,
Vriendelijke groet,

Philip Buyck

0034 627 093462

Geen opmerkingen: