woensdag, januari 05, 2005

Open brief aan "Under the Cork"

Beste "Under the Cork,

Ik ben Philip Buyck, samen met Armand Van Gorp indertijd topverkoper op het Under the Cork project bij Up-Call Antwerpen. Op 25 november ben ik naar Telerife gedetacheerd en werd ook jullie wijnproject naar hier getransfereerd en zou ik als enige nog op jullie project bellen. Ondertussen is er hier heel wat gebeurd en werden de banden met het moederbedrijf verbroken, zoals je ondertussen wel weet.
Mijn persoonlijke wedervaren met het bedrijf Telerife dat nu door voormalig stroman, Jose Rachel Solemne (Seppe genoemd), wordt geleid, kun je in mijn online journal lezen dat ik sinds 12 december ben beginnen publiceren: http://telerife.blogspot.com. Kort samengevat komt mijn lot erop neer, dat ik ondanks gedane beloften, niet één euro ben betaald en als klap op de vuurpijl op 30 december uit mijn appartement werd gezet dat door Up-Call Antwerpen tot eind januari was betaald. Ik ga nu samenwonen met een clochard in een grot. Grotesk, niet!
Momenteel is Under the Cork het enige project waarop Telerife draait. Ik leverde het script en werd iets later bedankt voor mijn bewezen diensten, onbezoldigd! Eergisteren op 3 januari werden de telefonisten ingelicht over de nieuwe voorwaarden waaronder ze zouden kunnen blijven werken. Een verhaal dat morgen op mijn blog zal verschijnen. 't Komt erop neer dat ze praktisch allemaal verplicht worden als "autonomo" te werken, hen met 50 euro voor de neus zwaaiend om hen liefst meteen hun "finiquito" (ontslag) te laten tekenen. Het werkelijk kostenplaatje van hun nieuwe status zal hen iets later duidelijk worden, vrees ik, als ze te horen krijgen dat ze nog eens voor gebruik van computer moeten betalen ook.

Chapeau voor jullie site trouwens. Internet is mijn passie en heb al een tijd een paar ideeën om rond jullie site een telefonische campagne op te zetten om bezoekers en bestellers te lokken. Daar ligt voor mij de toekomst van telefonische telemarketing. Als je geïnteresseerd bent, wil ik daar wel eens verder over uitweiden.

Armand zal waarschijnlijk langskomen bij jou. Doe hem de groeten, hij is een fijne collega en die zijn zeldzaam, zo heb ik mogen ondervinden.

Zonnige groet - de zon kunnen ze mij tenminste niet afnemen en daar geniet ik elke dag met volle teugen van als van een heerlijk wijntje waarvan ik nu, jammer genoeg, enkel maar kan dromen.

Philip Buyck
flipbelly@hotmail.com
0034 627 093462

Geen opmerkingen: