zaterdag, januari 08, 2005

Email van Ebay ... en een gouden idee ...?

"Beste rarities789,
Het nieuwe jaar begint meteen goed. U kunt namelijk het weekend van 8 en 9 januari al uw objecten te koop aanbieden voor slechts 1 eurocent plaatsingskost.
Dit aanbod geldt voor alle objecten ongeacht de startprijs, dus ook voor auto's en motoren. Klik hier voor meer informatie.
Grijp deze kans om uw zolder leeg te ruimen!
Heeft u nog niet eerder verkocht? Lees hier hoe het moet."

Verdomd, dit brengt me op een idee!
Ik spendeer momenteel mijn laatste 2.50 euro aan een English Breakfast (koffie, sinaasaapelsap, 2 spiegeleieren, 2 worstjes, 2 repen spek, 2 toast en bonen in tomatensaus) en hack de wifi-connectie van mijn cybercafeetje 2 huizen verder, dat me nu even te duur is. Ik heb geld nodig ... en wel dringend!
Als ik nu eens een limited edition maak van van mijn thesis, 100 exemplaren, genummerd en gesigneerd, ieder van een origineel frontispicie voorzien, en die via Ebay ter veiling aanbied ...?
Ik had er verdomme hard genoeg aan gewerkt, een extra thesisjaar had ik er voor uitgetrokken om het werk van Derrida te doorgronden. Grootste onderscheiding had ik ervoor gekregen, een doctoraat was het, geen thesis, volgens de heren professoren promotoren, moet je publiceren! 't Zou ook de meest uitgeleende thesis op het UIA zijn, hadden zij mij enkele jaren terug op het secretariaat van het departement Germaanse verteld.

Geen opmerkingen: