dinsdag, januari 04, 2005

fijn om van j.ou te horen, maar wie ben j.ij?

"Filip,

Kunt ge al je foto's niet online zetten, of in een te downloaden zip-bestandje.
Dan kan ik ook nog wa lachen met de kop van seppe.

Enig nieuws van Els trouwens??? Is die nog in Tenerife of is die al terug naar België?

Doe vooral verder met je blog en denk er maar goed over na om een boek te schrijven, het kan je nog wat opleveren. Dat het een dik en sappig boek wordt staat al vast.
Ik zal de eerste koper zijn, laat mij anders de proefdruk maar lezen, ik kan er vast nog wat aan toevoegen.

Al een oplossing voor je boeken? Ik wist niet dat je een zo belezen man was.

G's
J. "

mijn antwoord:

"Hallo "ikkezelf"

Fijn om van j.ou te horen, maar wie ben j.ij?
Er zullen binnenkort nog meer foto's van Seppe in mijn blog opduiken en ... een filmpje, gisteren geschoten op de eerste werkdag. Om te gieren. Heb wel veel spijt dat ik op het verkeerde knopje van mijn geleend videocameraatje drukte toen hij uit de lift stapte waar ik hem met enkele telefonisten opwachtte. Stak die man toch zijn hand uit en en wenste mij een gelukkig nieuwjaar. Die man had mij een paar dagen tevoren op straat gegooid! "Poten thuis", zei ik en hij keerde zich om met een blik alsof hij er niks van verstond. Komt wel, de ene heeft al wat meer tijd nodig dan de andere.
Els is hoogstwaarschijnlijk al naar België vertrokken, heb haar SMS gestuurd maar geen respons.
k'Zou haar moeten spreken trouwens en ook haar advocaat, heb hoogst interessante informatie voor hen. Kun jij haar te pakken krijgen? Haar mijn blog doorsturen? Zij had er ook wel beetje schrik van, van mijn ontboezemingen.. Heb ook heel leuk filmke van haar!
Momenteel geen nieuws van mijn boeken, ik maak me wel wat ongerust. Alvin is heel labiel en beland regelmatig in de psychiatrie. Kan tot alles in staat zijn.
Wees maar gerust dat ik voortblog ... till the day I die. De telerife-klucht is maar een aanloopje. Brengt me wel in intressante situaties, zoals nu bvb: zonder geld en zonder huis, maar 't is of de clochards het ruiken. Dat zijn mensen waar je op kunt rekenen. Patrick, een onwaarschijnlijke vent heeft gisteren voor mij een heerlijk potje gekookt en een tandenborstel voor mij gepikt. Heb ik ook leuke filmkes van, wordt vervolgd. Ik squat momenteel een appartement en Patrick is al een nestje voor mij aan het preparen in de grotten. Word nog heel leuk. Ben trouwens nog nooit zo gelukkig geweest als nu.
Zit j.ij in Antwerpen? Zou jij eventueel wat research kunnen doen naar mijn boeken? Zou ik enorm appreciëren.
Benieuwd te horen wie j.e bent.
Tot binnenkort,
Flipke"

1 opmerking:

Anoniem zei

veel geleerd