zondag, januari 09, 2005

Seppeke, luister jij nou eens heel goed ventje ...

Maandag (payday! payday!) klokslag 12 uur ga jij mij 400 euro geven en heel beleefd vergiffenis vragen. Je krijgt dan nog een week tijd om 10 bladzijden straf te schrijven, in je mooiste handschrift. "Ik moet met mijn fikken van andermans gerief afblijven.", netjes linea per linea, die verwacht ik ten uiterste 17 januari persoonlijk afgeleverd aan mijn grot waarvan ik je de coordinaten nog zal doorspelen. Je zit weldra aan de grond, mijn bedoeling is niet je daar nog dieper in te stampen. Mijn taak is eerder educatief. Als je berouw toont, komt het misschien nog goed met jou, Seppeke. Wie schuld heeft moet boeten, wees blij dat je ervan af kunt komen met het betalen van een luttele som en het schrijven van wat straf. Je hebt je lot nog in handen, laat het je niet ontglippen, nu het nog kan.

Indien niet Seppeke,
o wee,
dan schrijf ik je verder
van hier naar daar,
van jut naar jaar,
tot groot jolijt
van mijn immer wassend publiek
word je de speelbal
van mijn grillen,
en geloof me,
dat zou je echt niet willen ...

1 opmerking:

Anoniem zei

Often the sleek and stylish vita mixer is generally very
easy neat is mostly need to cleared by yourself. Many of those looking out for
Kitchenaid appliances with a lot more in the current fashions being
different could very well be interested in learning which the KSB580NK lady.
Good, currently we will look at the other one 9 juice machine summaries at this quote.
Practically these items in just simply because juice your entire body rrncludes a more
tolerable assignment and might spend it truly is electrical power for various other stuff.


Feel free to surf to my page :: oster blender processor