woensdag, januari 12, 2005

Wanted ... met of zonder staart .... 20 euro!

Gouden idee? Als ik mijn lezers nu eens de mogelijkheid bood mij te steunen door deze affiche te kopen en uit te hangen. Honderd genummerde en gesigneerde exemplaren. 10 euro 't stuk + productie- en verzendingskosten. Betaling kan gebeuren via Western Union (je krijgt dan in Western Union kantoor een code, die je mij moet doorsturen samen met je naam, kan via email: flipbelly@hotmail.com of via SMS (0034 627 093462), je moet ook naam en adres van begunstigde opgeven, Philip Buyck dus, grotten van La Galeta. 't Worden beslist collector items, dus bovendien een bovenstebeste investering, reken maar! Laat ons zeggen 20 euro, alles inbegrepen. 20 x 100 = 2.OOO euro, WOW! kan ik een flink eind mee doorschrijven, en een videocameraatje kopen misschien ... kan ik TV brengen vanuit mijn grot!!!
Dus zonder zwans nu, lezers laat U kennen, ik zal iedere donateur op een speciale webpage bekendmaken, geef ook jullie adres door AUB, want ik moet natuurlijk weten waarheen ik de affiche moet zenden. Bij voorbaat hartelijk dank! En, lezers, weet dat de laagst genummerde exemplaren later 't meeste waarde zullen hebben, dus rep U naar 't dichtstbijzijnde Western Union kantoor en doe U ding. De eerste milde schenker zal ik bovendien nog met een mooie verrassing bedanken. DOEN!

Geen opmerkingen: