zaterdag, januari 29, 2005

Thanks brother!

Dankzij mijn oudste vijand, mon frère Pierre ofte mijn broer Piet, heb ik al heel wat informatie over mijn boeken. Hij heeft zich zijn stem schor getelefoneerd, hij ging aan 't gillen, hij wou de waarheid of hij zou hem villen en aan de andere kant van de lijn liep de stront van tussen die schurk zijn billen.
Eerst had Alvin beweerd dat hij alle boeken in de hal van mijn studioke in Allochtonia had afgezet. Nou, dan had hij wel eerst de wetten van de fysica moeten aanpassen. Na heel wat heen en weer getelefoneer was het er dan toch uitgekomen dat hij ze verkocht had. Eerst was er een boekhandelaar uit Deurne langsgeweest en die had een partij boeken uitgekozen en daar een bepaald bedrag voor betaald. Een boekhandelaar uit de Lange Koepoortstraat zou de resterende boeken zijn komen ophalen voor de som van 1.900 euro. Ze zijn verwittigd er best niks van te verkopen. Maandag ga ik er langs ...

Geen opmerkingen: