zaterdag, januari 22, 2005

Eerste bezoekje aan de grotten ...

Gisteren voor 't eerst een bezoekje gebracht aan de grotten van La Galeta. Even prachtig als onpraktisch om wonen. Eén ding is duidelijk, het hoofdstuk aldaar dient met video geschreven te worden, gevideograveerd, zeg maar. Wat ook duidelijk is, dat ik om daar te wonen tenminste een tentje en een slaapzak nodig heb, waar ik momemteel dus niet over beschik. Soms lezers die mij uit de nood kunnen helpen met wat kampeergerief?
Ondertussen ben ik in onderhandeling rond mijn telerife.net project (Later meer daarover.), waar werk en geld uit moet voortkomen. Is echt wel heel dringend want mijn kapitaal is alweer tot onder de 2 euro gezakt. Met Patrick aan mijn zijde lukt het wel te overleven. Hij zou graag samen een show in elkaar steken, impros grotesques, experience the uncanny, das Unhemliche und kein Ende, zijn de voorlopige werktitels. Zou best wel eens leuk kunnen worden. Grote lijnen beginnen zich af te tekenen, Patrick de onstoppelijke praatvaar, ik doofstom, zal putten uit het repertoire van de stomme film voor visuele gags. We gaan zien.

Geen opmerkingen: